aysevecagla merhaba, benim kızım da 15 aylık olmak üzere. İştah konusunda ben de çok sorun yaşıyorum ama mutlaka farklı şeyler deniyorum, çünkü bu aylarda yeni tatlara açık oluyorlar. Muz, çilek ve yoğurttan oluşan smoothie yapıyorum, reddetmiyor. Makarna çok seviyor, iştahla ağzını açtığı nadir besinlerden. Çorba türlerini seviyor genel olarak, özellikle yoğurtlu olanları.
Yumurta ile ilgili ciddi bir kriz yaşadık ama peynirli yapınca az da olsa yemeye başladı.
Siz denemekten vazgeçmeyin lütfen. Ve kesinlikle zaman tanıyın bebeğinize. Zorlamayın. Evet, çok zor oluyor bizler için ama tek çözüm yolu zorlamamak.
Bir de yemekleri hazırlarken onu da yanınızda bulundurun, kucağınıza alın. Siz hazırlık yaparken sizi görsün, izlesin. Bizde işe yaradı.
Bir diğer tavsiyem ise öğün aralarını açın. Doktorumuz, mide asidinin yükselmesine izin verin der hep. Acıkmasına müsaade edin der. Aklınızda olsun