aysevecagla kelin ilacı olsa da kendi başına sürse keşke.
Ben de çok muzdaribim bu konudan. Önceden birçok post açmışımdır hatta. İnanın öğün aralarını bile açtım, aç kalmasına müsaade ettim ama yemeyince yemiyor. Binbir şekilde yedirmeye çalışıyorum. Yemekleri püre haline bile getiriyorum. Köfteyi ezip, kaşığa koyup, ayrana batırıp saklıyorum yesin diye ama nafile. Ağzına köfte değdiği an tükürüyor.
Doktoru vitamin başlattı ama onu bile içmeyi reddetti. Kiloya takılan biri değilim, sağlıklı olması benim için yeterli. Yine de yediği şeyler sınırlı olduğu için her vitamini alamıyor yiyeceklerden. Öyle haşlanmış sebze falan ağzına sürmez. Tek yediği meyve elma. Bazen görüyorum insanlar neler neler yapıp veriyor. Kerevizinden enginarına, pırasasından bezelyesine, yeşil mercimeğinden nohutuna… Benim kızım bunların hiçbirini yemez.
Tavsiyelere ben de açığım. Postunuz üstte kalsın. Sabır diliyorum size de🙏