Ultraslan40
Valla sistit tam 3 yıl çektim ve çok şükür atlattım piyasada gezmedigim Dr kalmamıştı ve icmedigim antibyotik beni bitirmişti. Ben genelde sistit olunca bol su içerim ama her bir bardak suya bir yemek kaşığı sirke koyar içerdim rahat ettirirdi. Onun dışında vajina ağrısına sıcak havlu yapar bacak arama koyardım. Kaşıntı yanma için de mecburen travazol o yanma ve kaşıntılar beni geceleri çıplak yatirtiyordu. En son vajinal probiyotik fitil kullandım bir de ağızdan geçti. Şimdi her zaman peynir ve yumurta en önemlisi her zaman. Ev yoğurdu yapıp yiyorum. Kum dokuyorsaniz eğer limonlu su için zıplayın birde yogurtt suyu oluyor bazen sulanmis şekilde o suyu tülbentle süzüp içmeniz lazım inşallah şifa olur benim kumdu taş oldu sonrada döküldü öylece🙏