Kızlar özür dileyerek anlatıyorum çünkü gerçekten çok ağrım var ve yaşayanlar var mı öğrenmek istiyorum, iki gündür idrara aşırı sık çıkıyorum ve inanılmaz ağrı ve yanmayla birlikte kahverengi pıhtılar geliyor. Tuvaletten çıkar çıkmaz yine bi idrara çıkma hissi vs vs. Şu an bile cayır cayır yanıyor. 😞 Anlatamayacak derece de ağrım var. 9 tüp kan ve idrar kültürü verdim, doktor ya sistitsin ya da kum döküyorsun zaten böbreklerinde kum vardı daha önceden demişti. Sonuçlara bakmadan bir şey de diyemiyorum dedi. O kadar ağrım var ki yaşayan var mı? Nasıl geçti, neler yaptınız?