denizyildizi emine2018 2 arkadaşım bu hafta 6 ay aşısı yaptırdı ama İstanbul da da yok gelince ararız demişler
emine2018 denizyildizi Seda1706 Elifasel esuses Arelll Papatyal Adensu minikkizim Ozlemberkay Burcu35 Asafeymeninannesi Firdevs34 elifefe kumsalicem damlahira Birkucukeylultosannesi arkadaşlar anladığım kadarıyla genel durum yok gibi ben elimden geleni yapıp cimere yazdım bu konuyu sizde yazın en azından tepki olur hepinizin bebislerinin yüreğinden öpüyorum sağlıkla kalın
Arelll emine2018 bildiğim kadarıyla geçen hafta gelen aşılarda bitti ama sabim i arayın ilçe sağlığı arayın bırakmayın peşini ben hergğn aradım
Ozlemberkay hanimlar igdrda asi varmis arkadasim ypatrimis bnde misafrlige babamalra igdra gittigimde ypacgm inslah
DreamMommy İstanbul’da yaşıyorum ve 2.ay aşılarımızı yaptıramadık.sağlık ocağı aşı yok gelince arayacağız dedi
emine2018 DreamMommy cimere yazalım arkadaşlar bugün bu aşı 1-2 ay sonra başka aşı aşı olmaması durumu çok saçma. Bir durum