emine2018 cok haklısın bizde 6. Ay asimizi olmaya gittik 2 tanesini yaptilar hepatit b yokmus çıldırdım ne olucak peki dedim ülke genelinde yok dio hemşire hanim 1 hafta sonra sadce 15 tane gelicek artik bebegini kim erkenden getirirse ona vurucaz asiyi dedi. Gectigimiz pazartesi sabahtan gittim anneler gelmis kimi vurdurabildi kimi vurduramadi ben elhamdülillah vurdurabildim ama sevinemiorum ki ya diger yavrular insallah aşılar gelir bian once ya yazik gunah valla