La_Mer Ha gelişim geriliginden şüphe eden doktorunda doktorlugunu ayrica sorgularım ben senin bebeğini boyu da kilosu da benim kiziminkiyle birebir ayni. Soyle söyleyeyim benim bebegim 2800 doğdu 3 aylıkken meme reddine başladı 9 aya kadar ek gida baslarda iyiydi ama sonra disten dolayı o da bozuldu. Ama benim kızım daha minnacikken emeklemey başladı yazıtları kolunu kımıldatamiyoken benim kızım dönüyor koltuklarin altına giriyordu 10 aylıkken yurumeye, 8 aylıkken bay bay, alkış hepsini yapıyordu. Suan 1 yasinda maşallah ona Tum oyuncaklarını tanır getir derim getirir konuşmaya çalışıyor burnun ağzın nerde deyince gosterir nerede gelişim geriligi pardon😝 O yuzden rahat olsun ve çocuğunu kimseyle kıyaslama fazla kilo fazla saglik demek degil unutma 😘😘