piiremseskumsal her bünyeye farklı etkileri vardır elbette doğum çeşitlerinin. Ben spinal sezaryen oldum(9 ay boyunca normal doğum diye tepindim ama olmadı) benim için hayırlısı buymuş diyorum çünkü ilk gün ayaklanmıştım hastanede her işimi kendim yapmaya başladım. Arkadaşımda oldu aynı o zor toparladı kendini. Belki bn de normal doğumda toparlayamayacaktım bilmiyorum:)