piiremseskumsal sezaryen doğum yaptım, en zor kısmı ameliyathaneye gitmekti😂😂 çünkü çok korkuyordum. vallahi sezaryende sınır olmasa öyle 10 tane daha doğururdum 😂 hiçbir sorun ağrı sızı yaşamadım çok şükür. Kendim yatıp kalktım her işimi kendim gördüm hastanede bile. Kişiden kişiye doktordan doktora bile değişebilen bir durum bence bu. Benim doktorumun eli çok hızlı ve çok hafifti. Birkaç arkadaşım daha onda sezaryen oldu, hepsi de benim gibi sanki sezaryen olmamışlar 😂