Busra_14 bende bir yerden kıyafet almıştım. Yanlış yollamışlar. Ürünler güzel ama yanlış arıyorum tarıyorum mesaj atıyorum yok. Cevap veren yok. Büyük de bir sayfa. Şansa da kayınvalidem mağazanın bulunduğu ile misafirliğe gitmişti. Tuttum kadını mağazaya yolladım. Sonra aradılar tabi e buraya neden yolluyorsunuz falan filan bana ters yapıyor telefonda. Konuşmama müsaade etmeden ürünleri geri yollayın iade edin demeye başladı. Sen misin bunu diyen yollamıyorum dedim paramı da vereceksiniz. Tüketici hakem heyetine gidiyorum dedim kapattım. Sonra telefon üstüne telefon. İyi niyetli oldukça daha beter kazıklamaya çalışıyorlar. Allah ıslah etsin