Semaa Bronşitten hastaneye yattigimzda 4 aylık bi bebek vardı rotadan yatan. Ben girdiğimde 1 haftadır ordaydı ben çıktım 1 hafta sonra o Hala ordaydı ve aşisida vardı. Doktor ağır geçiriyor demiş 😏 yani yaptiranda , yaptrmayanda yakalaniyorsa ve yaptıran bile 15 gün hastanede yatıyorsa neden 600ira boşuna veriym. Diğer bütün aşılarıni yaptrdm, yaptrcmda ama rotayı cevremde kimse yaptırmadi bende yaptrmadim.