elifle saglik sorunu yok cok şükür zaten erkenden yürümeye bile başladı iştahı yerinde cok da akilli maşallah 💩 geldiginde vc nin kapısına gidip yapiyo sonra ordan bağırıyor anniiiii diye yani onu bile biliyo bu kadar akilli cocuk nasil olurda bu kadar aglar uykusu gelince onu halen çözemedik oda sıcaklığına hep dikkat ederim zaten yazin cabuk ısınır evim yazin da ılık olur karartma perdelerim de var gece de lamba kullanmiyorum holdeki ışığı mavi yaptım onu açıyorum hafif bi ışık var yani bebegin nerde nasil oldugunu gorecek kadar