Egitime baslayali 1 ay oluyor benim bebegimin uyku destegi aglamak uykusu geldiginde baska destek kabul etmiyor bazen memede bazen kucakta bazen oldugu yerde uyuyup kaliyordu yatir kaldir yontemi deniyorum sallanmaktan zaten nefret ediyor ama bu yöntemde de kucaga alisti sanırım zaten aglayan bi bebek rutinleri yapmaya basladigim an aglamaya basliyor bazen gece cok sık uyanip uykusunu alamadiysa rutinlere gelmeden uykusu gelip aglamaya basliyor oyle mizmizlik seklinde degil baya katilarak ağlıyor ben kucagima alip sakinlesmeden besigine birakmiyorum çünkü zaten aglayacak bari kendini yanliz hissetmesin istiyorum ama kucakta mayışıyor besige birakinca yine agliyor her zaman degil bu bazen birakiyorum besikte kendi kendine konusarak bazen aglayarak da uyuyo ama son bi kac gündür iyice kucaga alıştı sanirim besigine koyunca yine basliyor ağlamaya ne zaman besigine biraktigimda kendi kendine uyur? 9 ay 26 günlük oglum