Annem küçükken alıştırmıştı beni. Cımbızla önce sadece çıkanları alıyordum. Sürekli ala ala da sanırım biraz alıştım. Onun üzerine de pek gitmiyorum açıkçası. Bazen böyle kaşımda çok alıp bozduğum yerleri de kaş kontürü ile gizliyorum pek sorun olmuyor 😅