hayatbuiste 2 yıldır yüzümün her yerine kullanıyorum bazende kuaförde ağda yaptırıyorum kırışıklık olmadi yaşım 25 belki ileri yaşlarda daha cabuk kırışmasına etkisi vardır o zamanda başka yöntemler bakarım yüzümde yoğun tüy yok ama tenim beyaz tüyler siyah gözüme batıyor tüysüz cilde fondöten bile sürünce daha iyi duruyor bence 😄