Valla ben artık sacımı basımı yoluyorm sınırden. Herseyo yerdı 1 kase corba yanında 1 kase yoğurt son 1aydır tukendıö kasık reddı var kasıklar ne versem yemiyor 😭yumurtada yemek istemiyor artık. Oyunlarla kandırıp yedırıyorum
Sabah uyanır 8 .30 9 gıbı 120 CC mama ıcer 10 da kahvaltı 1 yumurtadan omlet yarısımınyer genelde yada rafadan yumurta beyazı mı yemıyo 1 tatlı kasıgo labne domates salatalık yer bazen zeytin canı isterse patates kızartmasını cok sveıyor 3 4 dılım yer Pankek yemiyor mıncırop atıyor kahvaltıdan sonra bıraz dısro cikartiyorum gelince
Oglen Meyve verip uyutuyorum az yerse mama ıcoyor cılek ve Malta erıgını cok seviyor. Yada 3 4 cılek ve 1 muzu bıraz sut ve 1 cevızlde blender da cekıp verıyorım onu yıyıp ogle uykusuna yatar tek uyku yapıyor 2 saat uyur uyanınca corba veriyorum . Sonr bısey yemek istemiyor genelde yerse bıraz cılek yada cok nasır 90 CC mama ıcer aksam yemegi de ne varsa pek yemez ama bıraz gagalar mama ıcer uyur 13 aylıgız.
Kasık reddı var kasıga agzımo acımıyor oyunla yada onume defter koyuyorum onu yırtrken sokuyorum agzıma hep kendi yemek ısıtıyor onune koyuyorum elle yenilecek seylerı her yer batıyor ama yesım yeterko dıyorum ama tukendım artık dısler cıksada rahatlasak