Aynı seylerı yasıyoruz yemiyor agzına putur gelince yemiyor. Ben hep bilendir yaptım ya da corba tarzı o yuzden katı bısey olunca cıkarıyo. Artık elıne veriyorum elma armut ne varsa. Tadına bakıyo atıyo ama olsun alısır ınsallah. Yaptıgım seylerı mama sandalyesine koyuyorum. Hatta inanır mısınız cici bebe bile olsa suyla karıstırıp bulamac gıbı verirdim artık eline veriyorum dokuyo mıncıruyo atıyo zamanla alısır ınsallah. Yemeyen bebek cıdden cok zor cok yoruyo anneyı. Ben istiyorum ki koyayım onune hapur hupur yesın ama yok