pmrsk morjaguar pazartesi oldum 3. Gün bugün. Bende de sanki var. Pskolojik olmasına bağladım ama halsizlik var yani… Ama oda gecicek insallah ☺️
Omerinannesi342 pmrsk eşime haziranda gelecekmış sırası acaba o oldu diye bende olabilir miyim bilen var mı?
[silindi] Omerinannesi342 Hayır olamıyorsunuz benim eşim olamadı. Sadece 65-60 yaşları İçin geçerliymiş