pmrsk asocialmom Hayır ücretsiz oldum Türkiye de ücretsiz ☺️ seçime bağlı sınovac ve biontech tercihe bağlı. Kronik hastalıgm olduğu için biontech tercih ettim koruyuculuğu daha fazlaymış
pmrsk morjaguar pazartesi oldum 3. Gün bugün. Bende de sanki var. Pskolojik olmasına bağladım ama halsizlik var yani… Ama oda gecicek insallah ☺️