Gncilhn Bol su içerek, dinlenerek, yavrunuz uyuduğu zaman hemen uyuyarak, sütünüzle ilgili olumlu düşünerek.☺️ mama desteğine doktor kontrolü ile başlasanız daha iyi değil miydi? Kızım doğduktan sonra normalden fazla kilo kaybı yaşamıştı bu nedenle mama verin demişlerdi. Her hafta doktora kontrole gittim. 1 ay sonunda kilo alımı istenen düzeye gelince mamayı bıraktık çok şükür. Kilo alımı normale döndü ama biz hep yapışıktık 😃 özellikle ilk 3 ay.