Gncilhn aynı şeyleri yaşamışız benim oğlumda 26 günlük sezaryen doğum yaptım sütüm gelmedi mecbur mama verdim başta 30 cc sonra 60 cc kadr çıktık tabi mamayıda biberonla verdik beni emmedi başta yine az da olsa emiyordu gün geçtik biberona daha çok alıştı beni hiç emmedi ve bende inat ettim emzirme konusunda başta biberonu unutturdum enjektör le verdim mamayı çıt parmağımı emdirdim enjektörlede damla damla kenarından sıktım YouTube videosu var bebeğim bir günde unuttu biberonu sonra emmeye başladı hiç emzirmeden iki göğsümden 30/40 cc süt sağarken şimdi emzirdikten sonra tek göğsümden 40/50 cc sağıyorum ve diyeceğim o ki biberonla verdiğiniz sürece meme reddi yaşanıyor önce biberonu hayatımızdan çıkarmak gerekiyor