Asla öyle bir şey yok hanımefendi duyar kasmaya bayılan bir milletiz bir de hayatta araştırmayız delinin biri kuyuya bir taş atar hurra hepimiz oraya gideriz. Olacak şey mi pedin yasak olması akıl alacak şey değil. Biz çocukla da giriyoruz kimse de bir problem çıkarmıyor keza merkezde oturuyorum polis kimlik kontrolünü hep gittiğim marketin bir metre ötesinde yapıyor her gün ordalar tek kelime etmiyorlar bize yada diğer çocuklu ailelere.