Ssmyldrm [silindi] de emen lazım bide göğüs kalkanı var canım onunla dene dediğim gibi bazı çocuklar çekiyor anlamında hiç yoktu ama çocuk kahve rengi bölümünü tutup emiyodu bu arada doğru emzirme yöntemi de çok önemli canım
Baal [silindi] canım inşallah sarılık değildir,oğlundan uykudan kalkmiyordu emmek için bile kalkmadiginda anladık sarilik olduğunu.bok bok emzirnege çalışsın aç kalmasın bebiş kesinlikle mamayada devam edin Allah kolaylik versin
Mlk_nrsl [silindi] yeni doğan bir bebek için 30 CC gayet normal zaten büyüdükçe CC leride yükseltecek annesi
Baal [silindi] canım yeni gordum mesajı,Saat başı birinde emzirsin birinde mama versin,yani iki saate bir emzirsin
Anne4 [silindi] silikon gogus ucu satiliyor philis aventin. s bedenini alabilir. sagmadan emzirebilir onunla
Mlk_nrsl [silindi] pomba atsın biberona koysun sonra mama versin ama anne sütü öncelikli onu versin ilk..