[silindi] Mrb bu urunu kullanıp memnun kalan varmi sizce hangi göğüs pompası iyi arkadaşım için alcam sezaryen olmus sutu yok iyi sut cekermi bu urun ilkez alcaz https://resimyukle.link/i/nbJTj
Karanbuse11 [silindi] bu çiftli sanırım ben teklisini kullanıyorum lansinohun çok memnunum çekim kuvveti gayet iyi kısa sürede sağım işlemi bitiyo vallahş bol bol dua ediyorum bu aleti icat edene
Ssmyldrm [silindi] ben çiftli aldım ama hep tekli kullandım bence fazla para vermeye gerek yok bulaşığından yikamasindan eriniyo insan i yerden sonra
Karanbuse11 [silindi] yani tek farklı ucunun 2 tane olması aynı anda 2 göğsü birden sağması zamandan tasarruf olur çiftlisi tabi alacağınız kişinin sütüne de bağlı ister tek ister çift kullanabilir bence gayet kullanışlı olur çift tek her türlü işe yarıyo
[silindi] Ssmyldrm Mrb canım ama arkadaşımın göğüs ucu yok cerkermi yinede hic yok maledef siringayla çekmeye caliyoz cikmiuo Bilmiyorum napcaz bu tutarmi acaba
Anne4 [silindi] gogus ucuyla alakali bi durum yok. kahverengi kismindan çekim yapiyo zaten. benimde gogus ucum yok. bunu kullaniyorum. memnunum. hatta kullana kullana biraz gogus ucunu da cikardi
Ssmyldrm [silindi] çeker canım benim de yoktu sağa sağa çıktı ama benim kki tutmadı göğüs üçünün olması çok önemli değil canım çocuklar her şekilde emmek isterse emiyo bol bol denemenin bu esnada da her emzirme den sonra sağ anı öneririm hem sütünde artar
[silindi] Ssmyldrm Yeni Doğum yapmış meme ucu olmadığı için mama veriyo sim dide memeyi cekmiyo daha 5 günlük 2 alsaate 30 cc veriyo arkadsm hic kakmiuo uyukuda anlamdik
Baal [silindi] canım inşallah sarılık değildir,oğlundan uykudan kalkmiyordu emmek için bile kalkmadiginda anladık sarilik olduğunu.bok bok emzirnege çalışsın aç kalmasın bebiş kesinlikle mamayada devam edin Allah kolaylik versin
Ssmyldrm [silindi] de emen lazım bide göğüs kalkanı var canım onunla dene dediğim gibi bazı çocuklar çekiyor anlamında hiç yoktu ama çocuk kahve rengi bölümünü tutup emiyodu bu arada doğru emzirme yöntemi de çok önemli canım