Polikistikannee hamideankara ilk 1 bucuk ay mama da verdik aventin biberonuyla meme reddi yasamadik hatta bıraktıktan sonra sagip biberonla vermeye calistigimda biberon reddi yasadik😂🤦♀️
ftsdmrhn hamideankara trendyolda falan var emzirme destekleyici beslenme sondası yazarsanoz çıkar herhalde. 5 yada 6 numara almalısınız bebeğiniz küçükse
YelizDmr hamideankara doğumda korona olduğumu öğrendim o yüzden 10 gün ilaç içtiğim için emziremedim biberonla mama verdik daha sonrasında bebeğim emdi ama hep uykuda şu an 5 ay 24 günlük hala uykuda emiyor uyanıkken emmiyor kesinlikle bazen uyumadığınfa sağıp o şekilde veriyorum
Slmnese hamideankara yapıyor canım ne yazık ki .. eds sistemi kullan derim mamayı bu sistemle göğsünden ver hem seni emmiş olur sütün artar.
Hmy Kilolu bir bebekti doğduğundan beri mama meme olarak gittik ama sık sık emmeyi reddediyordu benim zorumla ilerledi nerdeyse şimdi 10 aylık emmeyi bıraktı. Biberon tavsiye etmem
esracanlier tontisbebegim en iyi markayı kullanmama rağmen yok anne göğsüne en yakın başlıktır falan filan hepsi boş çıktı direk bıraktı emmeyi çok uğraştım ama almadı. Demek ki bebeğine göre değişiyor. İlk bebeğimde bende sizin gibi rasgele kullandım oda bir yıl emdi 😄
Minnakseven hamideankara yapar ben dahil yakınımda 3 kişide yaptı avent kullandığımız halde.eds ile verin ben öyle yapmıştım
birfincantuzruhu hamideankara Canım ben mama takviyesini biberonla yaptım çok pişman oldum oğlum memeyi tutmadı meme reddi yaşadım çok çektim 10 gün uğraştım. En son doktor kaşıkla ver mamayı mecbur tutar memeyi dedi. Öyle yaptım 3 gün zorlandık biraz gece vs zor oldu kaşıkla ama şükür 10 günün sonunda mamayı da kestim memeyi de tuttu. Hiç bir biberon anne memesine uyumlu değil. Bende öyle düşünerek lansinoh aldım. Memeden aldığı sütle biberondan aldığı bir değil. Maalesef biberon daha hızlı memeye göre. O yüzden bence biberon meme reddi yapar. Kaşık veya Eds yöntemini deneyin.
Seatib hamideankara 3 günlüktü avent biberonla vermiştik yaptı. 20 günlükken ancak memeye geldi çok zorlu bir süreç oluyor gerçekten
Minnakseven hamideankara medikallerde bebek sondası satılıyo youtubeda videoları var hangi numara olacağı vs. benim elimde çok var aslında göndermek isterdim ama kapanmadan gönderemem
Betim Eslimmira sonradan öğrendim ama iş işten geçti ☺️Ama çok şükür hala sağarak süt veriyorum 8,5 aylık oldu dolaba süt atabiliyorum hala , 2 yaşına kadar süt vermeyi planlıyorum Allah izin verirse nasibinde vardır yavrumun inşallah 💙
Eslimmira Betim tekrar memeye döndürmeye çalışsanz başaramaz mısınz acaba, yada bir danışmanlk alsanız
KevserKaan hamideankara meme gibi az süt akıtan biberonlar var onlardan kullanabilirsin ama memeye ısrar 🧘🏻♀️
S08m hamideankara bende yapti daha emmiyo mecbur sahip veriyom zaten sütüm az iyice azalır mi saginca bilmiyomda biberon emmesini engelliyo