hamideankara Ben Doğum yaptıktan 3 gün sonra bebeğim kuveze girdi emmeyi az da olsa kavramıştı, kuvezdeyken benim gönderdiğim sütleri biberon ile vermişler ve bebeğim biberona almışmış zor bir süreç geçirdim doğumdan sonra bebeğim 8 günün sonunda çıktı fakat ne ucum var ne bebek beni kavrayabiliyor unutmuş memeyi , 1 hafta kadar sağdım kaşıkla verdim ama çok çok zor oluyordu benim için aynı zamanda da denemeye devam ediyordm almıyordu ısrarla bana biberon verme dediler ama ben pes ettim ve biberon verdim mama da almıştım kaşıkla ne kadar doyacak ki diye düşündüm kendimce. Biberonu verdiğim ertesi günü eşimin ısrarı üzerine memeyi tekrar denedim ve tuttu. Ağladım sevinçten. Yanı diyeceğim o ki red falan yapmıyor her bebek farklı. Ben biberonu verdim de bebeğim memeye kavuştu böyle olacağını bilseydim en başından direnmez biberon verirdim. Ve sonrasında da biberon kullanmaya devam ettim hem beni emdi hem de biberon aldı.