Matmazell_ iyi valla şasirdim sana gercekten çünkü benim canim cok yanmisti cok bagirmistim 😅 belki seninki bartholin kistidir cnm benimki bartholim apsesiydi ayni hastalik ama benimki icinde sari intihap üretiyordu ve o sisip intihap attikca benim canım cok yaniyordu acim dayanilmaz hale geliyordu kendimden geciyordum cok şükür amaliyatan korkuyordum ama acimdanda gözüm dönmüştü yeterki bu acidan kurtulim diyordum cok şükür amaliyattan sonra bir acim olmadi fazla cnm 2 gün dikkat ettim kendime uzandim yere oturma vs eğilme yapmadım simdi cok şükür ne agrim var ne siskinligim var kurtuldum inşallah bidahada yenilemez cok cektim 3 defa yeniledi her seferindede beni maffetmişti son noktoya kadar benim kendi patlicak dereceye geliyordu cok sisiyordu ve yürüyemez hale geliyordum cnm o yüzden 2 defa cok sismesinden patladi 3 ye patlamadi solugu hastanede aldim simdi rahatim bide doktora söyle seninkide demek yeniliyen cins komple aldır benim doktorum komple aldı bartholin bezini ve söylemesi ayıptır ama 1 kere iliskim oldu kendimi topladıktan sonra hic kuruluk cekmedim cok şükür kuruluk olmadi bende