AbsXxxl Zaten en fazla 20 dk sürüyor eve önce damar yolu açıldı kan aldılar sonra o damar yolundan beni uyuttular ben hiç birsey görmedim ve hissetmedim vajinayada lokal anestezi yapmişlar orayı hem bosaltip hemde temizlemisler çünkü bende 3 defa yeniledi bu pislik hastalik ve ben sünnetli cocuklardan beter olmuştum ayagimi ayirip yürüyebiliyordum kuş gibi oldum uyandigimda hersey bitmisti ve canım cok rahatlamisti agridan kurtuldum valla korkulacak hic birsey yokmuş bende panikatak bir insanim aslında ama cok şükür rahat geçti hic bisey hissetmedim