Mlkee bende çok istiyorum evde hayvan beslemeyi ama ben hayvanlara dokunmaktan bile korkuyorum😳 Eşim bir kere yavru kedi getirmişti biberonla felan beslemiştik o kadar temiz hayvanki çisini yapacağı yere gider bir de üzerini toprakla örterdi bu konuda kediler köpeklere göre daha temiz hayvanlar ama bizde büyük köpekte besledik bahçede İstanbul da sokak sokak gezidrirdik sırtımızada tasırdık her gittiğimiz yere götürürdük 2 sene baktık, sonra çaldılar köpeğimizi çok üzüldğk ama bulamadık hala aklımızdan çıkmıyor belli bir müddet sonra aileden biri oluyorlar ama dediğim gibi ben dokunamıyordum o bende çocukluktan kalan bir travma