Kızım çok yalnizlasiyor sürekli kendinden büyüklerle oynamak istiyor ve tabiki onlar da kizimla pek oynamak istemiyor,kardes de düşünmüyoruz, köpekleri de çok sevdiği için köpek almak istiyoruz.Acaba evinde besleyen var mi artilari mi çok eksileri mi fikri olanlar yardimci olursa sevinirim.