Bebitom_3 valla benim bebeğimde emzirdiğim halde 30 ml yetmiyordu canımm 60 verdim 3 saatte bir şimdide 53 günlük bebeğim 90 ml veriyorum git gide artıyor ml sayısı aynı zamanda emziriyorumda ilk 2 hafta emmek istemedi benimkide mama çok kolayına geliyordu dert etme sakın üzülme emecek gayret et çabala vazgeçme kaynanam bana mama ver durmuyor susmuyor sütün acıdır bile dedi lohusa kadına ben kimseyi takmadım arama mesafe koydum şimdi huzurla emiyor bebeğim hem emzir hem mama ver sen kimseyi takma hiç birşey için kendini üzme sabırlı olmamız lazım🙏
(Tavsiye: He birde aptamil benim bildiğim kadarıylada çok gaz yapar bende sma kullandım hastane onu verdi çünkü çok gaz yaptı şimdide hipp organiğe geçtim o biraz daha iyi daha az gaz yapıyor)