30 ml yeterli gelmşyo yazmışsınız ama bakın sonrasında emzirmek istemişsiniz almamış demek ki yeterli, 10 günlük bebek için 60 fazla gibi , tabi bebekten bebeğe değişir iştahlıusa yer . Bol bol emzirin anca öyle artıyor , tecrübeyle sabit 🥰pompaymış yediklerimizmiş falan hepsi bi yerde havada kalıyor . Emzirme öyle etkili ki .. biz de doğduğu günden beri hem meme hem mamayla gidiyoruz . Bende korkuyordum bırakır diye . 7.5 aylığı z hala bırakmadı şükür .