Nuhelif Sedonay ilk 6 ay refluden dolayı o şekilde yapıyordu oğlumda reflüsü geçince düzeldi ama yinede doktora danışmakta fayda var tabi sorun neyse ona yönelik tedavi uygulanır
hypatia Sedonay başını tutmakta güçlük çekiyordu biraz. Fizyoterapist yüzü bize dönükken bebeğe gereksiz güç uyguluyoruz o yüzden kasları gelişmiyor demişti. Ama kendini geriye atmada da işe yarıyordu. Bu taşıma şekli
ejderyaaa Sedonay Bnm kızımda öyleydi hatta Dr.C çocuk diye fotoğraf çekmek istedi bende kızdım izin vermedim ama geçiyor büyüdükçe
beraninannesiii Sedonay bir fizyoterapist olarak size fizik tedavi hekimine gitmenizi öneririm, doğumda oksijensiz kalma vs durumu var mı? İnşallah bir sorun yoktur ama ihmal etmeyin
beraninannesiii Sedonay kasılma dediğiniz için götürmenizi tavsiye ederim, en azından bir şey yoksa da içiniz rahatlar
ftsdmrhn Sedonay bu olaya bu ayda mi başladı. Benimkide 4.5 aylikken aayni şeyi yapıyordu, boynu kopacak zannediyordum. Şimdi 5 ay 21 günlük bayadir yapmigor öyle. Sanırım bir dönem öyle yapıyorlar
Omerinannesi342 Sedonay benim oğlum da sürekli yapıyordu hatta böyle sırt üstü yatarken kafasını geriye atıp arkaya bakıyordu nöroloji doktoruna getirdim normalmiş meraktan yapıyormuş 😂😂😂😂😂😂