Sedonay Bebeğim doğduğundan beri başını veriye ve bacaklarını da geriye doğru alıyor kasılıyor yani yay gibi kucağıma alsam da hiç başını göğsüme koymaz kafası hep geride böyle olan varmı aranızda doktora danışan varmı bu durumu
Nuhelif Sedonay asiri kusma var mi reflüsü olan bebelelrde o şekilde duruş oluyormuş bize doktor öyle demişti
Purple13 Sedonay canım bir sıkıntısı yoktur bence rahat ediyordur öyle gazlı bebek mi. Doktorunuz normal dediyse hiç takma benim kızımda öyleydi yatarken falan.
Sedonay Bebeğim haftasında doğdu normal doğum ile doğdu kalça çıkığı falanda yok genel muanelerde normal ama duruşu hiç hoşuma gitmiyor varmı bebeği böyle olan
hypatia Sedonay bebeğinizi yüzü size dönük olarak değil de dışarıya dönük olarak taşıyın. Fizyoterapistimiz önermişti bize belki çözüm olur. Tabi doktorunuza muhakkak danışın 🌸
egeninanns Sedonay 6. Ay arkada kafasıyla ayağı birleşecek resmen 🤷♀️Ama bizim ki gazdan artık alıştık
Aktkr Sedonay bizde iyasi batmış olabilir diyolardi. Ben tam bilmiyorum da yanlış tutmadan kaynaklı filan olabiliyormuş da. Masaj yapıp kolla bacaklari birbirine degdiriyolar filan belki denk gelmissinizdir. Öyle biseyden kaynaklı olabilir mi?
Nuhelif Sedonay ilk 6 ay refluden dolayı o şekilde yapıyordu oğlumda reflüsü geçince düzeldi ama yinede doktora danışmakta fayda var tabi sorun neyse ona yönelik tedavi uygulanır
hypatia Sedonay başını tutmakta güçlük çekiyordu biraz. Fizyoterapist yüzü bize dönükken bebeğe gereksiz güç uyguluyoruz o yüzden kasları gelişmiyor demişti. Ama kendini geriye atmada da işe yarıyordu. Bu taşıma şekli
ftsdmrhn Sedonay bu olaya bu ayda mi başladı. Benimkide 4.5 aylikken aayni şeyi yapıyordu, boynu kopacak zannediyordum. Şimdi 5 ay 21 günlük bayadir yapmigor öyle. Sanırım bir dönem öyle yapıyorlar
PortakalliKahve Sedonay benim bebeğim de öyle yapardı sık sık. Ama gaz problemimiz yok. Şuan 6 aylık daha az yapıyor