BozkurtHan Yamanikomm bebeğim 6 aylık 2 aylık aşısından sonra mememi emmeyi bıraktı ama ben vazgeçmedim sağarak verdim 4 aydır hiç azalmadı hep arttırdım bu kür de çoook faydalı oldu. Kesinlikle deneyin. Bende burda görüp yapmıştım faydasını gören çok kişi var
HaLe31 Fikriyeyildirim hurma çekirdeklerini çıkarıp içine fıstık ezmesi sürüp üstüne tahin döküp yiyorum, galactago damla kullanıyorum, 3-4 lt su içiyorum, en az 2 fincan bitki çayı ama benimki en iyi uyuma esnasında doluyor bence en önemlisi uyku
Ozgeyilmaz2 Yamanikomm Yamanikomm sağmaya devam süt hemen gelmez göğsünüzü yara yapmadan uzun uzun sağmaya çalışın söyle ki bende sağmaya başladığımda önce damla damla sonra Çeşme gibi geliyor birde bol bol pişmaniye yedim ayrıca günde 3 lt su. Su içtiğini iz halde gelmiyor ise kanallar ile ilgili bi durum olabilir geç olmadan doktora danışın sağmak için ilk günler makine sonra mochi kullandım mochiyi halen kullanıyorum
Alpbebek2 Ozgeyilmaz2 saydığınız sütü nasıl veriyorsunuz bebeğe isitiyormusunuz yoksa öylemi veriyorsunuz
Yamanikomm Ozgeyilmaz2 hangi doktora gitmem gerekiyor sağdım 30 cc çıkıyor iki göğsümden o kdr bazen burda okuyorum artmayabiliyormuş süt acaba o kesimdenmiyim diye düşünüyorum açılcası
Alpbebek2 Sedonay birşey sorucam şimdi ben göğsünü sagdim sütün biberona koydum bebeğim 2 veya 3 saat sonra açıktı o sütü vermek istiyorum nasıl yapicam onsutu ısıtmak mi lazım acaba isiticaksam nasıl olucak anlatirmisiniz
Sedonay Alpbebek2 canım su kaynat bi kabın içine sıcak suyu koy biberonu da içine koy sütünü bı şekilde ısıt sıcaklığınıda yanağına koy biberonu sıcaklığını anlarsın sütün sıcak olmıycak ılık olucak yani çok dikkat et sıcak sıcak verme çocuğun her yerini yakarsın yoksa ılık olcak yanağını asla yakmasın süt
ezgibayir Alpbebek2 sağdığınız zaman ya biberonda ya da süt saklama poşetiyle buzdolabına koyun. Üç gün buzdolabında durabilir. Kullanacağınız kadarını biberona koyun sütün; başka bir kapta sıcak su içine biberonu oturtun. Benmari usulü ısıtmış olacaksınız. Ancak bu ısıttığınız sütü içmedi diyelim biraz kaldı. En fazla oda sıcaklığına geldiğinde yarım saat içinde verdiniz verdiniz. Yoksa malesef ısınan süt tekrar kullanılamaz.
Bugra2020 Fikriyeyildirim bol su 🤍 ben aktardan anne cayı içiyorum içinde hatmi çiçegi rezene b kaç ot daha var faydasını cok görüyorum 🥰🙏sizede iyi gelsin inş
Mer0101 Fikriyeyildirim benim kendimde demeyimlediğim dinlenmek uyumak dut kurusu ve bol su süt artırıyor
Alpbebek2 Yamanikomm canım denemedim ama pekmezli omlet yapıyorlarmış ama denemedim çok süt yapıyormuş benim bebeğin yumurtaya alerjisi var sen dene inşallah faydasını görürsün 3 gün sonra sütün çoğalmaya başlıyor
Ozgeyilmaz2 Yamanikomm genel cerrahi diye duymuştum internetten araştırın kadın doğumcularda belki bakabilir ama genel cerrahi ile diye biliyorum kaç günlük bebeğiniz çok yeni ise bu mıktar normal birde emdikten sonra mı bu miktarlar? Önce mi? Üç dört gün bu şekilde sık sık sağmaya devam edin bebek emdikten sonra sağmaya özen gösterin eğer ki yine olmuyorsa doktora gidin sıcak suya havluyu batırıp göğsünüze koyun sıcak duş alın sırtınızs özellikle suyu tutun masaj yapın kadınlar doğuma planlanmış varlıklar yani süt hiç gelmiyor değil geliyor. Hiç gelmese bi problem var demektir. Ben sağlıkçı veya hekim değilim kendi tecrübem ve düşüncelerim bunlar. Size söylediklerimin hepsini bende yaptım o yüzden. Yardımcı olurum diye yazıyorum. İnşallah sütünüz gelir. Tekrar yazın bana.
Ozgeyilmaz2 Ozgeyilmaz2 Yamanikomm pişmaniye yiyebilir misiniz hatta bu dışı çikolata kaplı olanlar var günde bi paket yiyin ondan küçük onlar zaten rezene için üç öğün üç litre su kahvaltılarda bal biraz protein ağırlıklı beslenin karbonhidrat ta olmadı gerekiyor yani çok yönlü beslenme bunlar sütten diye enerji için çünkü vucüd ne kadar aktif olursa o kadar süt demek aynı zamanda dinlenme uyumak bunlarda süt getirici şeyler. Ozgeyilmazz59 inst hesabım daha olmadı ordan yaZın bana bende bebekle çok bakamıyorum buraya yardımcı olmaya çalışırım.
Alpbebek2 ezgibayir su kaynar mi olmalı ilk defa deniycem bı gogusten kaç ml çıkarsa bebeğim doyar acaba 3 ay 10 günlük bebeğim kb ilk anneligim pek bı bilgim yok bebeğim büyüdükçe sütüm yetmiyor gibi
FigenG Fikriyeyildirim ben 2 şişe bitirdim hiç fayda görmedim bence süt genetik bağlarla alakalı varsa var yoksa yok artırmak için yılmış biri olarak söylüyorum hala uğraşıyorum
MeltemD Fikriyeyildirim cnm bulgur kuru soğan en doğalı gazda yapıyor onuda söylemelıyım gunahına girmiyim sonra malt içeceği kesinlikle ben çok faydasını gördüm dere otu maydanoz yeşiilikler bu tarz yulaf dedıkleri gibi ama en güzel doğal ymekelerden yana kullan bence