Eminerd sağlık ocağı ve dr tartısı çok değişiyo.
Dr um sadexe beziyle tartıyo. Hatta bezide değiştir öyle tartalım der.
7aylık muayenesinde 9,100 çıktı. İlk 6ay sadexe anne sütü ve tadımlık ek gıdadayız. Doğum kilosu da 3600.
buna bakarak benim kızım normal.
ama gel gelelim sağlık ocağına.
orada mecburen üstüyle tartılıyo, 200 düşelim 300 düşelim deniliyo ve kızım 10 kg çıkıyo. Ebe de fazla diyo. Evet fazla çünkü böyle tartışmaz dedim. Dr un notlarından gidiyoruz artık.