Eminerd Merhaba kızlar bebeklerinizin boy kilosu ne kadar acaba 🧐 hafta içi doktordaydık kilosu fazla dedi yok obezite vs beni biraz korkuttu açıkçası. İçimi rahatlatın 🙏🏻
Baltenekem Eminerd 6 ay kontrolünde 66 cm 9 buçuk kiloydu şuan 7 aya girmesine 1 hafta kaldı. Şuan 10 kiloya yakın gelişimi gayet iyi demişti ebe hatta bence sizinki de gayet normaldir. Bazıları abartıyo çok takılmayın bence
Eminerd Rknn ciddi misiniz 🙄🙄 e doktor bişey demiyor mu kilolu diye. Bu doktorlarım garezi bana yaaa 7 aylık 9100 gram diye obezite ye geldi konu 🥴
busrasahin45 MaviliMaviliMorCicek evet benimkinide öyle diyor hatta etrafımızda ayına göre baya uzun kızım ilk defa duyuyorum maşallah 84 cm 😯
Rknn Eminerd yok canım maşallah diyorlar sadece 😀 sadece anne sütü aliyodu.Ek gıdaya geçtik ama doğru düzgün yemiyo..Bir de çoklu besin alerjimiz var.Sutum yarıyo sanırım.
tubaden Eminerd benim kızımda hep toplu bir bebekdi zaten 4 kiloyu gecik doğmuştu ve hep tooluydu ama doktor bize endişelenmeyin 1 yaştan önce bebeklerde obezite olmaz demişti çok şükür şuan 7 aylık ve gayet sağlıklı
MaviliMaviliMorCicek busrasahin45 aynen baya uzun maşaallah boylu poslu olacak demekki 😍 benimki boyu iyi kilosu biraz zayıf 7340gr sizin kaç kilo kızınız
Eminerd Anladığım kadarıyla 72 cm 9100 kilo bebeğimin abartılacak bir kilosu yok içim rahatladı bi nebze 🙏🏻