Naz053 bende lazbisa diye bi marka buldum trendyolda o da sürmene bıçağıymış, sizin dediğinize de bakayım. kayınvalidemler evde tahta saplı sürmenelerden kullanıyo gerçekten çok iyi kesiyo ama tipinden dolayı istemiyodum, sizin dediğinizle lazbisa olanın sapları güzel. teşekkür ederim 😊