Deletedmom0099 herkese selam kızlar, yeni eve taşınıcam, kayınvalidemden ayrıldığım için tüm mutfağımı baştan diziyorum ve bıçak setinde kararsız kaldım. 250 tlyi geçmeyen güzel kesen öneriniz var mı?
Deletedmom0099 kubra2608 bende hep onlara bakıyorum da annem hiç güzel değil alma dedi diye kararsız kalmıştım
rhembaby Deletedmom0099 tavsiye etmiyorum hemen paslanıyor makinaya atmasanız bile. Ve setteki tüm bıçakların uç kısmı kırıldı. Sürbisa, solingen, victorinox tavsiye ederim.
Kabakcekirdegimiray Deletedmom0099 kardeşim yiyecek içecek okudu. Mutfaklarında hep bu markayı kullandılar çok iyi gerçekten
2673826 Deletedmom0099 canıııımm hıcbır markaya bakma solingen al harıka kesın soyleyebılırım yanı cok guzell
Deletedmom0099 rhembaby victorinoxa da baktım soyacağını aldım hatta ama büyükleri aşırı büyük küçükleri de meyve bıçağı gibiydi. solingene bakıyım herkes onu önermiş, teşekkür ederim 😊
Eymenncik Deletedmom0099 Solingen, solingen, solingen derim. İnstagramda sayfasi var girip bakin. 250 tlyide gecmiyor bildigim kadariyla. Kesme tahtasi bicak koyma kabi ve 7 bicak 1 buyuk bir tirtikli bir soyacak halinde geliyor yanilmiyorsam. Ama illada tezgah ustu gorseli diyorsaniz emsanin tahtali mor seti var bende cokta ahim sahim kesmiyor.