Milamoms kafayı yiycem yazmışsın , Arkadaşım bebeğin sağlıklı mı ? Her hangi bir rahatsızlığı var mı? Eğer yoksa buna şükret saçı varmış yokmuş kel demişler yok çirkin demişler önemseme her bebek annesine melektir cennet kokulu güzeller güzelidir . Şükret minnet et ve kafana takma zamanla gürleşir Annem benim saçımı 1. Sınıfa kadar sıfıra vuruyordu nasıl utanırdım bir bilsen :) takma kafana önce sağlık . Anneler günün kutlu olsun 💐