iyikianneyim61 Aybuke1 ocean balik yagi kullaniyorum 2 yas altı oldugu icin benim kiz haftada 2 kez veriyorum
iyikianneyim61 Deniz_kvk 2 aya kadar kullandim birinci kutum bitti ikincisine sipariş verdim 14 sylikken 76 cm di boyu suan 16 ayligiz 82 cm olmus 2 ayda 6 cm uzamis ama kilosunda hic artis olmamis ona üzüldüm aslında yemeye baslamis ti şuanda iyi yiyor anlamadim
Demet_k iyikianneyim61 kaç aylıkken kullanmak lazım argavit i doktormu tavsiye etmeli kendimiz alsak olurmu doktora sormadan
iyikianneyim61 Demet_k vitamin ilac degil aslinda alinabilir ama kac aylikken kullanilmali bilemiyorum okonuda bisey diyemem biz 14 aylikken başlamıştık
iyikianneyim61 elams1 ben kahvaltisindan hemen sonra veriyorum bazen ikiye bolup cay ksigiyla sabah aksamda veriyorum
Pinar_kb Kaancagan bizde ek gıdaya başladığımızdan beri mamayı istemiyor 😔anca uykusunda yediriyorum. Hala bir çoğu mama almalı üstelik