Pinar_kb Kaancagan bizde ek gıdaya başladığımızdan beri mamayı istemiyor 😔anca uykusunda yediriyorum. Hala bir çoğu mama almalı üstelik
Kaancagan Eymntuba Delircem ya cocuk kasigi gordumu elime vuruyo yemek istemiyo kendini attiriyo napcagimi sasirdim ac yani şuan
Ksonmez Kaancagan ben genelde biz yemek yerken mama sandalyesine oturuyorum kaşığı reddetse mesela patates ezip parmağına alıp ağzına götürüyorum yiyor bi de o şekilde deneyin
Pozitifanne1 Kaancagan balanne hesabını takip edip dünkü doktorla olan canlı yayını izlemenizi tavsiye ederim
Kaancagan Ksonmez mama sandalyesinden ayağı ni çıkarmaya calisiyor ondada rahat durmuyo gayet iyiydik 2 günde çok değişti
iyikianneyim61 Kaancagan benim kziimda baya istahsizdi balik yagi ve argivit le iştahimiz baya acildi
Kaancagan iyikianneyim61 bende bugün argivit aldim kaç günde etkisini gösteriyor günde 1 kaşıklı veriyosunuz
Demet_k iyikianneyim61 kaç aylıkken kullanmak lazım argavit i doktormu tavsiye etmeli kendimiz alsak olurmu doktora sormadan
iyikianneyim61 Kaancagan ben 2 sini kullancam benimde bgun geldi gunde bir tatli kasigi ama isterseniz sabah aksam cay kasigi olarakta bölebilirsiniz biraz kyllanmaya başlayınca etkisni gormeye başlamıştım
iyikianneyim61 Kaancagan inş canim istah aciyor 2. kutum memnum kaldim bise boyumuzuda baya uzatti benimkide yemiyodu eskiye gore daha iyi yiyor
iyikianneyim61 Ayz27 biz suan 16 ayligiz 14 aylikken baslasik kullanmaya sizinki kac aylik bi skinti olacağıni sanmiyorum vitamin zaten