MilaMila şişlik,kızarıklık,yanma hissi,ateş,titreme vs varsa mastit olabilir canım,ben çok sıkıntı yaşadım daha ilerlemeden mutlaka doktora gözük,ben ılık su ile masaj yapıyordum,duşa günde 2-3 kez girip suda yumuşasın diye masaj yapıodum,antibiyotik kullandım,2kez doktora gittim,düşün kolumu kaldıramıyordum,lahana koydum ki bence soğuk soğuk çok rahatlattı,daha bi sürü şey yaptım,Allahıma Şükür bitti 10gündür normale döndü..