Eymenimmm merhaba, ben lansinoh krem kullandım fakat çok işe yaradığını söyleyemem. Bebeğim 2 bucuk aylık olana kadar çok çektim daha sonra evicap denilen e vitaminini tavsiye etti bir arkadaşım. Eczanelerde uygun bir fiyata satılıyor. Minik kapsüller içinde e vitamini var. Her emzirme sonrasında göğüs uçlarıma sürdüm ve göğüs pedi yerine bebeğimin ağız mendillerini (pamuklu kumaş) göğüslerime kapattım ve yaralarım geçti. Bilginize (: insallah sizinde en kısa zamanda geçer.