sonsuz17 turansmom Ben de onu çok beğendim ikisi çok yakıştı bir gün yine deneyeyim dediğin gibi dantelli çorap altına giydirip saçlarına bandana taktırmıyor örmeyi düşünüyorum
sonsuz17 Prensesannesi21 ayy iyice karıştı yarı yarıya oylar İkisi de çok yakıştı artık bir gün onu bir gün diğerini giydiririm😁
sonsuz17 UraSsmom Hiç sorma o kadar tatlılar ki belki kaç tane takımı aldık yine de Gözümüz doymuyor😁
sonsuz17 UraSsmom İnşallah Allah gönlüne göre versin😁 bizim babaannesi aldı Bunları hep bir mağaza kapanıyordu indirimde bulmuş
UraSsmom sonsuz17 Oh ne güzel bende bugün instagramdan sipariş verdim yazlıklarını birkaç takım ama sadece renkler ve üzerindeki resimler farklı 😂