turansmom sonsuz17 Bu çok güzeeel🤗 Altınada biraz diz altı bebek çorabı ve üzerine beyaz yada sarı bir bandanayla çoook şık durur😍🥰
sonsuz17 turansmom Ben de onu çok beğendim ikisi çok yakıştı bir gün yine deneyeyim dediğin gibi dantelli çorap altına giydirip saçlarına bandana taktırmıyor örmeyi düşünüyorum
UraSsmom sonsuz17 Elbise daha tatlı olur. Ya sinir oluyorum oğlana bir sürü kıyafet alıyorum hepsi birbirinin benzeri kızlara ne güzel kıyafetler var 😍😅
sonsuz17 UraSsmom Hiç sorma o kadar tatlılar ki belki kaç tane takımı aldık yine de Gözümüz doymuyor😁