Zamanlagelen bayadır yoktun özledim walla:) seninki kaç aylık oldu tam? Walla şöyle bizim 9 aya yaklaştı.. gündüz memede veya ayakta hafif sallayarak uyuyor, gündğz uykusu çoğunlukla 2 kere yapıyor bazen ilk uykusu 1 saat oluyor eğer erken kalktıysa.. diğeri gene 30 dk.. ama bazen iki uykusu da yarımşar saat oluyor.. gece ıykusunu 12lerden 10 lara çekebildim ama uyanmaları çok arttı pertim çıktı artık işe de başladım çok zorlanıyorum.. bir arkadaşımın kuzeni pedegog ve uyku konısunda da çalışıyormuş, gece uyanması normal gelsin görüşelim demiş ben de gideceğim cuma günü öyle.. ek gıda ile de aramız çok kötü:( dertliyim epey:) ay ne uzun yazdım :))
Sende durumlar nasıl?