DreamMommy merhaba, malesef benim bebeğimde gündüzleri çok az uyuyor. 4 aylık olduk bizde böyle böyle. Size tavsiyem uyku aralıklarını iyi takip etmeniz. 2 aylık bir bebek maksimum 1 bucuk saat uyanık kalmalı. Yani uyandıktan 1 saat sonra tekrar uyutmaya başlamalısınız. Birde ben yüzüstü yatırdığımda daha çok uyuyor belki sizin bebişinizdede etkili olabilir. Tabi yüzüstü yatırdığınız zaman gözlemlemeye dikkat edin.