Metindamla çevredekiler her şeyi doymamaya bağlıyor zaten sanmıyorum canım tamam gece benim göğüslerim daha dolu dolu oluyor ama gündüz de takip ediyorum bisürü çişli kakalı bez alıyorum.Doymasa ortalığı ayağa kaldırır benim bebeğim öyle değil sürekli bi ağlaması yok sizinki nasıl uyumadığında sürekli ağlıyor mu ? Burada da çoğu arkadaş gündüz uykularının az olduğunu söylemiş bu aylarda normal demek ki