Duygusarp Merhaba , Normal doğum ile oğlumu kucağıma aldım. Oğlum 4 . Ayına girdi bende aynı gün regl oldum emziriyorum şuan hala.
Ilknur48 Aselzade ben Doğumdan sonra ilk ay hemen görmüştüm süt korur diye birşey yok hormonlarınızdan kaynaklı bir durum bu hamile kalınabilir hemde bu dönemde daha kolay kalınır o yüzden aman dikkat 🙈
Masalsmom Bende sezaryen oldum. Kızım 3 aylık. 1 hafta önce regl oldum. Ağrım çok olmadı ama kanamam baya fazla. Acaba normal mi. Hamilelikten önce bu kadar çok olmuyodu kanama.